נשמח לעמוד לשירותכם

    איזון רמות הבריכה

    שום דבר לא אומר קיץ כמו שחייה מרעננת בבריכה בגינה. אבל בריכת השחייה שלך אכן זקוקה לשירותי תחזוקת בריכות שחייה – ולמינונים של הכימיקלים המתאימים – כדי להבטיח טבילה בטוחה ומענגת. חברת Perfect Pools מספקת שירותי בניית, שיפוץ ותחזוקת בריכות פרטיות, כך שתוכלו ליהנות מהבריכה שלכם במשך כל הקיץ.

    חשיבות תחזוקת בריכות שחייה

    חשוב להתייחס לכל התוספים שעושים את דרכם למים בכל פעם שמישהו צולל למים, שלא לדבר על הבעיות של חיי הצומח שנשאבים פנימה. המפתח הוא לבסס שגרת תחזוקת בריכות שחייה קבועה, כך שתוכלו לבלות יותר זמן בהנאה.

    לא קופצים ישר פנימה

    בחשיפת בריכת השחייה לאוויר לאחר עונה של אי שימוש, חשוב להקפיד על פינוי כל פסולת שאולי הצטברה במהלך החורף. יש להוציא את הענפים והעלים הגדולים עם רשת לבריכה. לאחר מכן להפעיל את המסנן כדי להחזיר את הבריכה לפעולה, לפני שמתחילים תהליך טיפול כימי במים.

    אם אינכם בטוחים איך לנקות אותה היטב לפני השימוש הראשון, כדאי להזמין את שירותי המומחים בתהליכי תחזוקת בריכות שחייה.

    כולם אוהבים להיות רגועים בקיץ, אבל איזון נכון של רמות בריכת השחייה הוא חלק אחד של תחזוקה שחיוני להקפיד עליו כדי למנוע מצבי גירוי העור והעיניים של המשתמשים בבריכה. לכן חשוב לבצע את הוראות המומחים בתחום בכל פעם שאתם מטפלים מטפל במים.

    הקפדה על איזון נכון של pH וסידן מאפשרת גם מניעת התפזרות מתכות ופירוק טיח לאורך זמן, ומונעת היווצרות אבנית, מה שהופך את המים לעכורים, משטחים מוכתמים ואף לסתימת המסנן, אם לא מקפידים על שירותי תחזוקת בריכות שחייה באופן קבוע.

    בשורה התחתונה, מקפידים על כמה צעדי תחזוקה פשוטים וקבועים ונהנים מהבריכה

    בין אם אתם מוכנים למשחקי חברה, או סתם רוצים לצוף על המים או אפילו לא להיכנס לבריכה בכלל, אלא להשתזף ולנוח לצידה, כדאי שתקפידו על שירותי תחזוקת בריכות שחייה.

    לחברת Perfect Pools יש ניסיון של 18 שנים בתחזוקת בריכות, והצוות שלנו יתחזק את הבריכה שלכם כך שתוכלו ליהנות ממנה ללא חשש.

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה