נשמח לעמוד לשירותכם

    תהליך מדויק ויעיל בהתאמה מלאה לצרכים הספציפיים

    כמו כל מבנה, גם בריכות מתיישנות עם השנים. המראה שלהן דוהה והופך לפחות אסתטי, הסיכון לדליפה עולה, ייתכן שחלק מהחיפויים כבר שבורים או סדוקים וכבר לא נעים לדרוך על רצפת הבריכה, ויש עוד תופעות לא רצויות כתוצאה מהבלאי הבלתי נמנע. במקרים אלה הפתרון הוא כמובן שיפוץ בריכה. מאחר שמדובר בפרויקט מורכב מטבעו, חשוב להפקיד אותו בידיים מקצועיות מאוד. שיפוץ בריכות מכל הסוגים הוא אחד מתחומי המומחיות של חברת Perfect pools בהנהלתה של יעל ארבל, אגרונומית ומפעילת בריכות מוסמכת עם ניסיון של 20 שנים.

    מה כולל שיפוץ בריכה?

    * החלפת אריחים שבורים – כשמדובר על שיפוץ בריכת בטון אחד המרכיבים העיקריים יהיה כמעט תמיד החלפת אריחים שבורים בדפנות ובחיפוי הרצפה. כשמדובר על בריכה ישנה במיוחד תישקל האופציה של הסרת הרציפוץ והחיפוי הקיימים לטובת חדשים.

    * ציפוי – במקרה של בריכת פיברגלס, סביר להניח שיידרש ציפוי מחדש. האפשרויות הן ציפוי פיברגלס או ציפוי PVC.

    * איטום הרמטי – פתרון מלא ולטווח ארוך בכל מקום שבו ישנה דליפה או שעלולה להיווצר נזילה עקב היחלשות התשתית.

    * החלפת צנרת – צינורות מתיישנים אחרי 15-20 שנים ולכן בחלק מהמקרים השיפוץ של הבריכה יכלול גם הנחת צנרת חדשה.

    * התקנת מערכות חדשות – תחום הציוד לבריכות השחייה השתכלל באופן משמעותי בעשור האחרון. כשמשפצים בריכה, כדאי לנצל זאת ולחדש את המערכות השונות שמותקנות בה.

    * עבודות מחוץ לבריכה – בניית דק מסביב לבריכה, התקנת פרגולה, הוספת קירוי ועוד.

    שיפוץ בריכה ע"י חברת Perfect pools הוא תהליך שראשיתו בבדיקה יסודית של כל חלק וחלק במבנה, וכן בחינה מדוקדקת של המערכות המשמשות להפעלת הבריכה. לאחר מכן מגבש הצוות המיומן תוכנית מפורטת ומדויקת שתספק מענה לכל נקודות התורפה שנוצרו עם השנים, או כתוצאה ממפגע כזה או אחר. השלב הבא הוא יישום התוכנית, וגם בו באים לידי ביטוי הידע רחב ההיקף שהצטבר בחברה ולא פחות חשוב, המחויבות המלאה לכל לקוח ולקוחה. השירות ניתן בכל רחבי הארץ, בזמינות גבוהה ותוך שימוש בחומרים מובחרים על-מנת להבטיח פתרון יציב לשנים רבות מאוד.

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה