נשמח לעמוד לשירותכם

    מידע חשוב על תחזוקת בריכות שחיה ביתיות

    תחזוקת בריכות שחיה פרטיות נכונה תחסוך לכם הן כספים רבים, הן זמן וכאבי ראש אך בעיקר, היא תמנע סכנות בריאותיות אפשריות במידה והמים לא יהיו נקיים ומאוזנים כימית. לבדיקת איכות המים נזדקק להזמין מומחים אשר ישלחו את המים לבדיקות מעבדה. אך ישנם כמה דברים אשר נוכל לעשות בעצמנו על מנת לצמצם את זיהום המים ובעקבות כך, לדאוג לבריאותנו ובריאותם של הקרובים לנו.

    לאנשים שונים בריכות שונות המצריכות טיפול ותחזוקה. התכיפות של הטיפול של תחזוקת בריכות שחיה פרטיות תהיה תלויה ביחס ישיר לתדירות השימוש בבריכה. מתוך כך משתמע שזוג אנשים מבוגר אשר אינו מרבה להתרחץ בבריכה יזדקק לטיפול ותחזוקה לעתים רחוקות יותר ממשפחה עם ילדים, אך אחת לתקופה גם הם יצטרכו לבדוק את טיב המים.

    במים עומדים ומזוהמים טמונות סכנות בריאותיות כגון דלקות וזיהומים למיניהם, החל באוזניים ובעיניים וכלה בדרכי הנשימה ובמעיים. עם שתי פעולות פשוטות תוכלו לשמור על מי הבריכה צלולים ונקיים ולמנוע אי נעימויות בעתיד.

    ניקיון על בסיס יומי מעלים ושאר לכלוך המצטבר בבריכה הכרחי לשמירה על מימיה. כיום ישנם עזרי ניקוי רבים בשוק המקלים עלינו את החיים כמו רובוט, מטאטא יניקה, רשת ניקוי ועוד. לאחר שסיימתם יום השתכשכות עברו עם רשת ניקוי ודאגו ששאר המכשור תקין ועובד כמו שצריך.

    כיסוי הבריכה במידה ואינכם משתמשים בה רבות ובעיקר בתקופות שאינכם משתמשים בה בכלל ישמור על המים צלולים ונקיים יותר. כמו כן, כיסוי הבריכה ימנע תאונות העלולות להתרחש, בייחוד בבתים בהם מתגוררים ילדים קטנים.

    כמו כן, אנו ממליצים שלאחר סיום הרחיצה בבריכה תתקלחו במים עם סבון. הדבר נכון גם לגבי שטיפת הידיים לאחר הטבילה ולפני אכילה שכן שלשול הוא אחת מהסכנות הנפוצות הטמונות במים מזוהמים בגלל חיידקי אי קולי ומזהמים אחרים.

    תנו למומחים לעשות את העבודה

    אנחנו בחברת PERFECT POOLS דואגים שהמים שבהם אתם תתרחצו יהיו צלולים, נקיים וכמובן בריאים ובטוחים לשחייה. החברה הוקמה ומנוהלת על ידי יעל ארבל, אגרונומית ומפעילת בריכות מוסמכת. יעל מלווה אלפי אנשים בייעוץ ותחזוקת הבריכות שלהם וכשמדובר על תחזוקת בריכות שחיה פרטיות אנו מהמובילים בתחום. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שאלה ולקבל ייעוץ ראשוני ללא עלות. בראש ובראשונה הבריאות שלכם ושל יקיריכם עומדת לנגד עינינו. לבינתיים, שחו בזהירות והקפידו על כללי הבטיחות.

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה