נשמח לעמוד לשירותכם

    חשיבות אחזקת בריכות שחייה

    כשהקיץ מתקרב, בעלי בריכות מתחילים לחשוב מתי לפתוח את הבריכות שלהם לעונה. הם חושבים על כל המסיבות לצד הבריכה, אימון טוב בשחייה, בילוי סופי שבוע מבלים ליד המים, והנאה מהשמש. אבל הנאה מבריכה מתאפשרת עם הקפדה על שירותי אחזקת בריכות שחייה, שזמינים על ידי חברת Perfect Pools, שמתמחה בבניית, שיפוץ ותחזוקת בריכות פרטיות.

    בעלי בתים רבים אינם נותנים את דעתם על תחזוקת הבריכה, עד שהיא מוזנחת והקירות שלה הופכים לירוקים מרפש או שהמסנן נסתם בעלים. יחד עם זאת, המתנה עד שיתעוררו בעיות עשויה לעלות הרבה יותר זמן וכסף בהשוואה לקביעת שגרה נאותה של אחזקת בריכות שחייה.

    אם זו הפעם הראשונה שאתם בעלים של בריכה פרטית, או שיש לכם בריכה כבר שנים. כדאי שיהיה לכם מושג ברור לגבי שמירת ניקיון הבריכה ותחזוקה הולמת שלה למשך כל הקיץ. הדרך היחידה לעשות זאת היא לוודא הקפדה על יסודות התחזוקה.

    תחזוקה נכונה של הבריכה

    אחזקת בריכות שחייה כוללת העלאת רמות הכלור לזמן מה כדי להרוג חיידקים. זה צריך להיעשות לפחות פעמיים בעונה או בכל פעם שהמים נראים עכורים, כמו מיד אחרי מסיבת בריכה גדולה. אבל יש לבצע את הניקיון בשיטה הנכונה כדי למנוע הצטברות כלור ונזק למשתמשים בבריכה, למים ולמסנן.

    השיטה הטובה ביותר לתחזק את הבריכה היא באמצעות דילול הכלור המרוכז על ידי ערבוב לדלי מים חמימים. מערבבים אותו היטב להמסה אחידה תוך כדי שימוש בכפפות ומשקפי מגן. ואז שופכים את התערובת לבריכה.

    כמה נקודות לסיום, שאולי לא חשבתם עליהן

    יש לתת את הדעת על שימוש בקרם ההגנה, שמן שיזוף, מרככי שיער והשמנים הטבעיים מהעור שיכולים לרדת מהגוף למים במהלך השחייה.

    שמנים אלה משאירים ברק שמנוני על המים ומצטברים מסביב לקו המים, שלא לדבר על סתימת המסננים. לכן יש להקפיד על אחזקת בריכות שחייה עם סל רשת והחלפת המסנן כשהוא מתחיל להתבלות.

    לחברת perfect Pools יש ותק של 18 שנים בתחום בניית, שיפוץ ותחזוקת בריכות פרטיות, והצוות המקצועי שלנו יבצע עבורכם שירותי תחזוקה קבועים לשמירה על היופי של הבריכה שלכם, ושימוש נעים בה.

     

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה