נשמח לעמוד לשירותכם

    ניקיון דפנות הבריכה כדי להסיר משקעים

    הנאה מטבילה קרירה בבריכה בגינה היא הפרס האולטימטיבי לאחר יום ארוך. הדבר האחרון שאתם  רוצה שיקרה הוא קפיצה למי בריכה עכורים עם ריח רע. תחזוקת בריכה ביתית שומרת על ניקיון הבריכה וצלילות המים, וכרוכה ביותר מסתם השלכת כמה כימיקלים לבריכה מדי פעם.

    איזון ה-pH, הרחקת פסולת מהמשטח וביצוע טיפולים מקיפים הם רק כמה משימות שירותי תחזוקה שזמינים על ידי המומחים של חברת Perfect Pools, שמתחזקים בריכות ביתיות באופן קבוע.

    תחזוקת בריכה ביתית נפטרת מפסולת בשטח המים ובמסנן

    הרחקת פסולת מהבריכה היא משימה פשוטה ושכיחה ביותר של תחזוקת בריכה ביתית. עלי שלכת, חרקים מתים ואפילו יצורים חיים נמצאים לרוב בבריכות אך קל יחסית להסיר אותם באמצעות רשת עם ידית ארוכה.

    במקרים מסוימים, ייתכן שהמסנן שאב פסולת, מה שאומר שיהיה צורך לפתוח את המסנן כדי להסיר את הפסולת. יש לוודא שהמסנן אינו פועל בזמן ניקוי בריכה רגיל.

    למרות המאמצים לשמור על פעולת המשאבה לעתים קרובות מספיק, משקעים יצטברו בשולי בריכת ויניל או בטון. בקצוות העליונים של הבריכה, יש להשתמש במברשת בריכה כדי לנקות את כל המשקעים או הצטברות חומרים כימיים.

    עם הידית הארוכה המחוברת למברשת, מושיטים יד לתחתית הבריכה ומקרצפים את כל הכתמים המלוכלכים. יש להקפיד לסיים שלב זה של תחזוקת בריכה ביתית לפני ביצוע בדיקות או טיפולים כימיים.

    שאיבת הבריכה

    פעם בשבוע – או לאחר מזג אוויר סוער או מסיבה פרועה – בעלי בריכות עשויים להבחין בהרבה פסולת שהתמקמה על קרקעית הבריכה שרשת הניקוי לא אספה. במקרה זה, יש לנקות את הבריכה עם שואב הבריכה.

    שואבי אבק ידניים שולפים מים ופסולת מהבריכה. שואבי אבק רובוטיים מנקים אוטומטית את הבריכה, ושואבי שאיבה עובדים עם מערכת הסינון כדי לאסוף פסולת לתוך סל הרשת המובנה.

    לחלופין, ניתן להימנע מהטרחה השבועית של הוצאת שואב אבק לבריכה על ידי שימוש בשירותי חברת Perfect Pools, שמספקת שירותי תחזוקת בריכה ביתית עם ותק של 18 שנים בתחום, והצוות המקצועי שלנו יבצע את העבודה עבורכם.

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה