נשמח לעמוד לשירותכם

    שירותי תחזוקת בריכות שומרים על איכות הבריכה

    שיקול אחד שכדאי לזכור כאשר אתם מתכננים בניית בריכה הוא שיקול תחזוקת בריכות שצריכה להתבצע באופן שוטף כדי לשמור על המראה הנהדר של הבריכה שלכם. חברת Perfect Pools, בראשות יעל ארבל, מתמחה בבניית, שיפוץ ותחזוקת בריכות שחייה פרטיות במגוון סגנונות וגדלים ובהתאמה מושלמת לכל שטח.

    ניתן לשכור צוות מקצועי שמתמחה בשירותי תחזוקת בריכות באופן קבוע, עם ידע מקיף בתחום להגנה על הבריכה ושמירה על יופייה.

    צוות המומחים ילמדו אתכם כיצד להשתמש נכון בבריכה, וימליצו על שירותי התחזוקה התקופתיים לפחות שלוש פעמים בשנה.

    ניקיון קבוע של הבריכה עם רשת איסוף לכלוך

    רשת איסוף לכלוך שואבת מים מפני השטח של הבריכה, שם ניתן למצוא את רוב המזהמים כולל פסולת, ועלים נושרים. הרשת אוספת את הלכלוך לפני שהוא מספיק להסריח כדי לעזור לשמור על מים נקיים. תדירות תחזוקת בריכות עם רשת איסוף צריכה להתבצע אחת לשבוע.

    מומלץ להשתמש במגרפה או ברשת כדי לגרוף פסולת כגון עלים, זרדים וענפים. לצעדי תחזוקה מעמידים יותר, ניתן להשתמש במכשיר יציב וקל משקל, עם רשת רחבה במיוחד ומוט טלסקופי.

    מכשיר זה מקל על הגישה לכל אזורי הבריכה, וניתן להשתמש בשואב בריכה כדי להסיר עלים, לכלוך ושאר פסולת שנפלה לקרקעית הבריכה.

    ניקוי המסנן

    מסנן מלוכלך יכול להשפיע באופן דרמטי על זרימת המים ועלול להוביל לבריכה ירוקה או עכורה, גם אם רמות הכימיקלים בסדר. כשמים עוברים דרך המסנן, מיליוני חלקיקים זעירים נצמדים לפילטר, שהצטברותם עלולה להוביל למשאבה איטית שלא עושה את עבודתה. שימו לב שיש כמה סוגים שונים של מסננים וכולם מגיעים עם תהליך ייחודי של תחזוקת בריכות.

    בשורה התחתונה, תחזוקת הבריכה צריכה להתבצע באופן קבוע ועל ידי המקצוענים בתחום

    אם אתם מחפשים שירותי תחזוקה לבריכת הגינה שלכם, הצוות המקצועי של חברת Perfect Pools, החברה המובילה בתחום התקנת ותחזוקת בריכות ביתיות, עם ותק של 18 שנים בתחום, יבצע עבורכם שירותי תחזוקת בריכות קבועים.

    אנחנו מתמחים בבניית בריכות מודרניות וקלאסיות, בסגנונות טבעיים ואורגניים, כך שתוכלו למצוא

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה