נשמח לעמוד לשירותכם

    תחזוקת בריכות שחייה ביתיות באופן קבוע

    תחזוקת בריכות שחייה חייבת להתבצע בקביעות כדי לשמור על נוחות השימוש בבריכה, להגן עליה ולשמור על ניקיונה ובטיחותה כדי שכולם יוכלו ליהנות. שמירה על הבריכה מתוחזקת היטב ועם ניקוי נכון של הבריכה, מאריכה את חייה, מונעת צמיחת חיידקים ומפחיתה את התיקונים הדרושים.

    הצוות של חברת Perfect Pools מספק שירותי תחזוקת בריכות שחייה ביתיות בקביעות, ששומרים על מראה נהדר של הבריכה.

    חשוב לנקות ולצחצח את הבריכה על בסיס קבוע כדי ליהנות ממנה. יש להקדיש לפחות חמש עד עשר דקות לניקוי וצחצוח הבריכה כל כמה ימים כדי לשמור על הבריכה שלכם נוצצת או לשכור שירותי מומחים אמינים בתהליכי תחזוקת בריכות שחייה ביתיות שיבצעו את העבודה עבורכם.

    איך מנקים?

    בתהליך תחזוקת בריכות שחייה ביתיות יש להשתמש במברשת ידנית ובשואב בריכה בכל אזורי הקירות והרצפה לפחות פעם בשבוע, גם אם הבריכה שלכם מצוידת במערכת אוטומטית.

    יש כמה מקומות בכל בריכה שמערכות הניקוי האוטומטיות מפספסים. שימו לב במיוחד למדרגות, לפינות ואזורים אחרים שקשה להגיע אליהם שמקבלים זרימה מועטה.

    למה הצחצוח חשוב?

    הצחצוח הוא חלק חשוב בתהליך תחזוקת בריכות שחייה ביתיות חדשות, אבל הניקוי חשוב גם לאחר שהבריכה שלכם נקייה. יש להקפיד לנקות מדי פעם את הבריכה כדי להסיר את הלכלוך שנדבק לקיר ולרצפה.

    מתחילים בחלק העליון של הקירות על קו האריחים וממשיכים למטה לתחתית הבריכה. חשוב להימנע מגירוד קרקעית הבריכה עם קצוות הפלסטיק של המברשת, מה שעלול לגרום לסימון של הגבס. בעזרת משיכות יציבות וחזקות, יש להקפיד על צחצוח של | הלכלוך לכיוון הניקוז.

    כדי לוודא שהבריכה מתוחזקת היטב, יש להזמין את שירותי המומחים בתחום

    הדרך הקלה ביותר לשגרה קבועה של תחזוקת בריכות שחייה ביתיות היא להזמין איש מקצוע אמין לתחזוקת בריכה שיעשה עבורכם את רוב התחזוקה.

    אנשי המקצוע של חברת Perfect Pools מומחים בתחזוקת בריכות עם ותק של 18 שנים בתחום ניקוי ושירותי תיקון בריכות. צרו איתנו קשר לקבלת ייעוץ על תוכנית תחזוקת הבריכה שלכם.

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה