נשמח לעמוד לשירותכם

    תיקון בריכות שחייה ביתיות עם איתור דליפות

    למרות שבריכות שחייה תקינות מיועדות להחזיק מעמד לטווח הארוך, תקלות מזדמנות עלולות לגרום נזק למעטפת, הדורשות תיקון בריכות שחייה ביתיות. ברוב המקרים, עדיף להיעזר באיש מקצוע כדי שלא ייגרם נזק נוסף. המומחים בחברת Perfect Pools, בהנהלת יעל ארבל, מבצעים שירותי תחזוקה ושיפוץ חדרי מכונות לבריכות פרטיות.

    לפני שניתן יהיה לתקן נזילות, יש לאתר אותן. לעתים קרובות קשה לקבוע אם ירידה במפלס המים של הבריכה היא תוצאה של דליפה או אידוי רגיל. ניתן להזמין גלאי נזילות מקצועי לביצוע האבחון.

    כיצד לתקן בטון סדוק?

    בדיוק כמו עם תשתיות, קירות הבטון של בריכה עלולים לפעמים להיסדק. סדקים קטנים ניתנים לתהליך קל של תיקון בריכות שחייה ביתיות יש לנקז את הבריכה עד מתחת לגובה הסדק, דבר שאסור לעשות ללא הדרכה של איש מקצוע – מעטפת מנוקזת עלולה להיסדק עוד יותר או להשתחרר מהאדמה.

    לאחר הניקוז, יש להשתמש באזמל כדי להרחיב מעט את הסדק ולהסיר חומר רופף מהשוליים. חשוב להרטיב הבטון ולהכין תרכובת עם צמנט. לאחר מכן יש להחדיר את התרכובת לתוך הסדק עם כף בנאים ולהבריש עם חומצה כדי ליצור מרקם חלק – תהליך שנקרא תחריט. חשוב לצפות את כל המשטח בצבע על בסיס אפוקסי כדי שהאזור לא יהיה גלוי.

    סיוד בריכת שחייה

    מגע יומיומי עם כימיקלים וחשיפה לאלמנטים חיצוניים עלולים להמיס באיטיות את ציפוי הגבס בבריכת בטון ולגרום לו להישבר בתהליך המכונה התפרקות. למרות שזה לא מהווה סכנה מבנית, זה מכוער ויכול ליצור קצוות משוננים שמכילים אצות.

    תיקון בריכות שחייה ביתיות בגישה מקצועית מונע את שיבת הבעיה והצורך לטייח את הבריכה מחדש. ברוב המקרים, מצב זה מתרחש בתוך שבע עד עשר שנים מבניית הבריכה.

    ציפוי מחדש של הבריכה

    אם הידרדרות הבריכה מוגבלת לאזור קטן אחד, ניתן לבצע תיקון בקלות, אבל אם הנזק מכסה שטח גדול, ייתכן שיהיה צורך לנקז את הבריכה ולציפוי מחדש של המעטפת כולה (הניקוז צריך להיעשות רק בפיקוח של איש מקצוע מחברת Perfect Pools). ניתן לצפות את בריכת הפיברגלס בצבע אפוקסי כדי לשפר את המראה שלה.

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה