נשמח לעמוד לשירותכם

    התכונות הבולטות של בריכה עילית מעץ

    בריכה עילית היא תוספת מבורכת לכל חצר בזכות אינספור רגעי הנחת שהיא מספקת לבני הבית ולאורחים שלהם. בריכה עילית מעץ היא כבר תוספת מומלצת במיוחד – מפני שלנחת הרבה מתווספת גם חזות יוקרתית ומרהיבת עין. לוחות העץ המחוברים זה לזה מייצרים מסגרת איכותית מאוד וביחד עם המים התוצאה היא מראה פסטורלי וקסום. הדגש הראשון הוא שימוש בעץ חזק ועמיד, והדגש השני הוא באופן טבעי הבטחת איטום מושלם. לחברת Perfect pools בהנהלתה של יעל ארבל ניסיון רחב היקף בייעוץ, בהתקנת ובתחזוקת בריכות עיליות מעץ (וגם מסוגים אחרים).

    * מראה מרשים – כל מוצר מעץ – פרגולה, שולחן, ארון וגם בריכה עילית – מתאפיין תמיד במראה שובה לב.

    * חיבור מוצלח לסביבה – האנרגיות של העץ משרות על הבריכה ובעצם על החצר כולה תחושות חיוביות של שלווה, הרמוניה, חיבור לטבע ואותנטיות.

    * התקנה קלה יחסית – המשקל הקל יחסית של בריכת העץ מאפשר להשלים את ההתקנה בזמן קצר יחסית, כולל במקרים שבהם ישנן מגבלות מסוימות. נוחות ההתקנה באה לידי ביטוי בדרך כלל גם בעלות העבודה.

    * רגישות – כל היתרונות הנ"ל באים עם תג מחיר מסוים: הצורך בתחזוקה מוקפדת. הסיבה לכך היא שעץ הוא חומר גלם חי ולכן רגיש. בפרט עלול העץ להינזק עקב הרטיבות שמן הסתם הוא נחשף אליה באופן קבוע, בגלל קרינת השמש לאורך כמה וכמה שעות בכל יום, וגם חרקים ומזיקים אחרים עלולים לפגוע בו.

    בחירה נכונה, התקנה מקצועית ותחזוקה מוקפדת

    על-מנת להבטיח בריכה עילית מעץ שממלאת את ייעודה באופן אופטימלי ובמשך שנים רבות מאוד, חשוב גם לבחור נכון את כל מרכיבי הבריכה ובפרט העץ, וגם להקפיד על התקנה ללא דופי. עם חברת Perfect pools תוכלו לסמן V גם על בחירת הבריכה האידיאלית וגם על ההתקנה, ואם תרצו גם על התחזוקה השוטפת של הבריכה המרשימה כך שתישאר יפה לאורך זמן. כל השירותים ניתנים על בסיס ניסיון של למעלה מ-20 שנות פעילות בתחום ולא פחות חשוב, למידה מתמדת. מאפיין נוסף של השירות הוא שקיפות מלאה.

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה